۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارق باغات انگور دستگیر شد

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارق باغات انگور دستگیر شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق باغات انگور، دستگیری عامل چاقوکشی و کشف مواد مخدر از جمله آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: در مجموع این سه عملیات پنج نفر دستگیر شدند.

وی افزود: این سه مأموریت شامل دستگیری سارق باغات انگور در شاهرود، دستگیری عاملان چاقوکشی در شاهرود و کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر نوع تریاک از جمله آنها است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی گزارش وقوع یک فقره چاقوکشی در شاهرود بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با تحقیقات و بررسی‌های لازم دو متهم جوان این پرونده طی عملیات غافلگیرانه شلیک هوایی در یکی از خیابان‌های شاهرود دستگیر و به انجام چهار فقره چاقوکشی اعتراف کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۴ شاهرود فردی که قصد عبور از دیوار باغات انگور را در این شهر داشت دستگیر کردند، تصریح کرد: این متهم سی ساله به انجام ۲۰ فقره سرقت اموال از باغات انگور و سه موتورسیکلت اعتراف کرده است.

وی بابیان اینکه فردی که قصد فروش مواد مخدر در شهر سمنان را داشت، دستگیر شد، افزود: از این متهم تبعه خارجی ۱۴۲ گرم مواد مخدر در دو بسته کسب شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: با همکاری پلیس کرمان و هدایت تیم مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مقدار ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در یک خودرو جاسازی شده شهر کرمان کشف و این فرد دستگیر شد.

کد خبر 5890254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha