۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

دفاع مقدس مظلومیت ملت ایران را به جهان صادر کرد

دفاع مقدس مظلومیت ملت ایران را به جهان صادر کرد

ساری- معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا دفاع مقدس را مظهر اقتدار ملت ایران دانست و گفت: این دوران سبب شد تا مظلومیت ملت ایران به جهان صادر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عسگر مجیدی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم رسانه گفت: دشمن سعی کرد با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف از جمله رسانه در حوادث مختلف مردم را دچار اشتباه کند.

وی با عنوان اینکه رسانه در برملا کردن توطئه‌های دشمن نقش بسیار مهمی دارد، به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی جهاد و مجاهدت کرد زیرا اسلام دارای اهمیت زیادی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن جنگ تحمیلی را علیه ما تحمیل کرده است، گفت: در جنگ به جهان ثابت شد که ملت ایران مظلوم بوده است و از استقلال و کیان و شرفش دفاع کرده است و دفاع مقدس سبب شد تا مظلومیت ملت ایران به جهان صادر شود.

سرهنگ مجیدی به عنوان اینکه دفاع مقدس مظهر اقتدار ملت ایران محسوب می‌شود، گفت: دشمن با همه ابزارها و تجهیزات حمله کرد و ملت ایران با اقتدار و عزت مقابل آنان ایستاد و اجازه تصرف را نداد و دفاع مقدس اوج ایستادگی و مقاومت بوده است.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه ملت ایران امروز دارای عزت و اقتدار در منطقه و جهان است، افزود: دفاع مقدس مذهب و نماد مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس بازخوانی و مرور تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا تبیین روحیه ورزش‌های دفاع مقدس را مسئله مهم بیان کرد و گفت درس‌های دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده و مختلف منتقل شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان گفت: در هر یک از این پایگاه‌ها ویژه برنامه‌هایی برای هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سرهنگ مجیدی با اشاره به برنامه‌های شاخص استانی هفته دفاع مقدس گفت: تجلیل از پیشکسوتان و همسران آنان از جمله برنامه است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه کربلا برنامه جوانان گام دوم انقلاب، رژه ۳۱ شهریور با حضور نیروهای مسلح و با محوریت سپاه، بازسازی عملیات بزرگ الی بیت المقدس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

سرهنگ مجیدی با اشاره به نگاه خدمت رسانی بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: اجرای ۸۰ پروژه آبرسانی همزمان با هفته دفاع مقدس عملیاتی می‌شود.

وی ۱۰ مزرعه اقتصاد مقاومتی، سه پروژه طرح سالم سازی دریا، آموزش و توانمندسازی مردم را از دیگر طرح‌ها و اقدامات بسیج بیان کرد.

کد خبر 5890257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha