۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳

برگزاری دور جدید مجامع ۱۲ اتحادیه علمی دانشجویی تا پایان مهرماه

برگزاری دور جدید مجامع ۱۲ اتحادیه علمی دانشجویی تا پایان مهرماه

معاون مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی وزارت علوم گفت: تا پایان مهرماه سال جاری مجامع و انتخابات دوازده اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجتبی صفری، معاون مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه برگزاری دور جدید مجامع و انتخابات اتحادیه‌های علمی دانشجویی گفت: مجامع عمومی و انتخابات شورای مرکزی اتحادیه‌های علمی دانشجویی به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و با رأی دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی هر رشته خاص، اعضای شورای مرکزی اتحادیه رشته مربوط به مدت یک سال انتخاب می‌شوند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان مهرماه سال جاری مجامع و انتخابات دوازده اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: طی ابلاغی به دبیران اتحادیه‌هایی که دوره فعالیت یک‌ساله آن‌ها روبه‌پایان است نسبت به برگزاری مجمع سالانه اتحادیه خود مطابق ماده ۴ دستورالعمل ضوابط تأسیس و فعالیت اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی تأکید گردید.

صفری تصریح کرد انجمن‌های علمی دانشجویی به یمن استقرار در دانشگاه‌ها که مراکز اصلی و قلب تپنده تولید فکر و علم کشور هستند و با برخورداری از نیروی انسانی جوان، پرانرژی، مشتاق، خلّاق، نوآور و داشتن مشاوره و پشتیبانی فکری و تجربه استادان فعال، پرتلاش و مصمم ظرفیت بالایی برای تبدیل علم به فناوری و نوآوری در جامعه دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به رونمایی از سامانه فرنما، فرایند اجرایی ثبت انجمن‌های علمی دانشجویی متقاضی شرکت در مجامع از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

گفتنی است تاکنون مجمع انتخاباتی ۳ اتحادیه در رشته های شیمی، مواد و متالورژی و عمران در دانشگاه های رازی کرمانشاه و خوارزمی برگزار شده است.

کد خبر 5890352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha