۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰

تداوم اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی؛

باراک: نتانیاهو در پیشبرد اصلاحات قضایی تنها و ناامید است

باراک: نتانیاهو در پیشبرد اصلاحات قضایی تنها و ناامید است

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو در پیشبرد اصلاحات قضایی تنها و ناامید است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ایهود باراک، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه سی بی اس اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی در پیشبرد اصلاحات قضایی تنها و ناامید است.

باراک با اشاره به انگیزه نتانیاهو در تشکیل کابینه ائتلافی کنونی گفت: کابینه نتانیاهو وی را به وضعیت کنونی دچار کرده است. کابینه نتانیاهو ، ائتلافی است که به وسیله آن خود را از ۳ اتهام قضایی در برابر دادگاه کیفری نجات داده است.

وی در ادامه با اشاره به ائتلاف نتانیاهو با احزاب ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بتسئیل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم افزود: نتانیاهو برای نجات خود از اتهامات قضایی، با احزاب تندرو همکاری کرد.

باراک در ادامه با اذعان به فروپاشی نظام سیاسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این کابینه نمی‌تواند اتفاق با ارزشی را رقم بزند. این کابینه اقتصاد، امنیت، روابط اسرائیل با ایالات متحده آمریکا و یکپارچگی نظام سیاسی اسرائیل را ازبین برد.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو اگرچه در انتخابات، هوادارانی داشت، اما حمایت اکثریت صهیونیست‌ها را در اختیار ندارد.

گفتنی است طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو که بخشی از آن نیز در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسیده، جنجال فراوانی را در اراضی اشغالی به پا کرده و باعث ایجاد شکافی بی‌سابقه در صفوف صهیونیست‌ها شده است. شهرک‌نشینان صهیونیست نیز در اعتراض به این طرح مدتی طولانی است که در اراضی اشغالی راهپیمایی اعتراضی برگزار می‌کنند و حتی دامنه این اعتراضات به بخش‌های نظامی رژیم صهیونیستی نیز رسیده است، به طوری که برخی افسران ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به این طرح، خدمت نظامی را ترک کرده‌اند.

کد خبر 5890797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha