۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴

سرهنگ باباپور خبر داد

کشف ۱۲ هزار عدد قرص متادون و ترامادول از یک خودرو

کشف ۱۲ هزار عدد قرص متادون و ترامادول از یک خودرو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، از دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم، بیش از ۱۲ هزار عدد قرص متادون و ترامادول کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک راننده یک خودرو تاکسی سمند در محله‌ای در جنوب غرب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: با رصد و مراقبت دقیق و تکمیل پرونده و تلاش اطلاعاتی مأموران پلیس مشخص شد راننده این خودرو با پوشش تاکسی در زمینه قاچاق و فروش انواع داروی غیرمجاز و مواد مخدر فعالیت می‌کند که با کامل شدن اطلاعات، تیم عملیاتی پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب روز گذشته نسبت به عملیات دستگیری اقدام و موفق شدند ضمن رعایت اصل غافلگیری متهم را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: با دستگیری متهم بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو و طی آن مقدار ۱۲ هزار و ۳۸۰ عدد قرص متادون و ترامادول، ۳۹ لیتر شربت متادون و ۶ کیلوگرم تریاک کشف و صورت جلسه شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه اقلام مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی فنی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 5891006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      4 0
      بعله وقتی دکتر ترک اعتیاد با اسم های مستعار دارو میکیرن و عضو پیدا میکنند همین میشه تجارت سیاه راه انداختن
    • امین IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      5 0
      اینا همش برای نشت از متادون از کیلیک های ترک اعتیاده
    • حامد IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      1 5
      لعنت بر پدر و مادر کسی که این قرص ها رو در داخل درست میکنن..جوانان عزیز ایران رو دارن خراب میکنن..لعنت بر این ادما و این شرکت ها..کجایند مردان بی ادعا که این روزا رو ببینن
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      5 4
      این دیگه چه پدرسوخته ای بوده که درلوای تاکسی که یک وسیله نقلیه عمومیه سواستفاده کرده وقاچاق فروشی کرده وجوانان مردم رابه کام مرگ میکشه خدایی باید۲۰سال حبس بااعمال شاقه براش حکم بدندنه بایک جزای نقدی غائله راختم کنند