۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی اعلام کرد؛

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در ممسنی

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در ممسنی

ممسنی- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی از اجرای بیش از ۱۶۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد زمان زارعی ظهر پنج‌شنبه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در مراسم تشییع دو شهید جهادگر امنیت حضور با بصیرت مردم برای نسل‌های آینده ثبت و ضبط شد، بیان کرد: از عموم مردم شهرستان ممسنی که در این مراسم باشکوه همکاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نماد ایران سرافراز و نشان‌دهنده روحیه شهادت‌طلبی، جهاد، ایثار و جانبازی است.

زارعی اضافه کرد: هدف از برگزاری این هفته زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و ایثارگری‌ها است، امنیت امروز کشور مدیون صبر و استقامت این عزیزان است.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از ۱۶۰ برنامه در سرتاسر این شهرستان برگزار می‌شود به تعدادی این برنامه‌های این هفته اشاره کرد.

زارعی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ممسنی نیز بیان کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا و برگزاری رژه موتوری و حضور در نمازجمعه در قالب حلقات صالحین، نواختن زنگ ایثار با همکاری آموزش‌وپرورش ممسنی، رزمایش تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد با همکاری سپاه و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، برپایی میز خدمت، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی ناحیه و اداره ورزش و جوانان، تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جهاد، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری یادواره شهدا در هر چهار بخش شهرستان ممسنی، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته است.

کد خبر 5891153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha