۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

روحیه جهادی دستاورد دوران دفاع مقدس است

روحیه جهادی دستاورد دوران دفاع مقدس است

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارد و روحیه جهادی دستاورد دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح زنجان اظهار کرد: وحدت، همدلی و روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس بین رزمندگان موج می‌زد و همه گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب برای دفاع از کشور قدم برداشتند.

وی یادآور شد: رژیم بعث صدام در ۳۱ شهریور سال ۵۹ با پشتیبانی ابرقدرت‌های شیاطین، غرب، شرق و در رأس آن‌ها آمریکا برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ تمام عیار را آغاز کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند در کمترین زمان کشور را تصرف کنند و به صورت قاطع نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورند، ابراز کرد: در این مسیر همه شیاطین نیز از آن‌ها استفاده و پشتیبانی کردند.

وی تصریح کرد: مردم ولایی، عاشورایی، انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی تحت رهبری امام راحل، دلاورانه از انقلاب و اسلام دفاع کردند و به ندای امام حمینی (ره) لبیک گفتند و هشت سال در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب ایستادند.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح تحت رهبری فرماندهی کل قوا در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند، گفت: نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه هستند و اگر دشمنان اسلام تهدیدی را علیه جمهوری اسلامی عملی کنند با پاسخ کوبنده مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی دو بلوک در دنیا حاکم بود، خاطرنشان کرد: امام راحل در پایان دفاع مقدس فرمودند «ما در جنگ ابهت ۲ ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.»

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: در زمان حاضر هماهنگی، وحدت، همدلی، صمیمیت و هم‌افزایی تحت هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان حاکم و تعاملات بسیار خوبی بین مسؤولان و نیروهای مسلح برقرار است.

کد خبر 5891644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha