۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

فرماندار شهرستان تویسرکان:

دانش‌آموزان اهداف آینده خود را مشخص کنند 

دانش‌آموزان اهداف آینده خود را مشخص کنند 

همدان-فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: دانش‌آموزان در همین اوایل سال تحصیلی جدید اهداف آینده خودرا مشخص و برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری امروز در مراسم شروع سال تحصیلی در مدرسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز برای نظام جمهوری اسلامی و دانش آموزان این مرز و بوم روز پربرکتی است که بالغ بر ۲۰ میلیون نفر دانش‌آموز و دانشجو سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در نظام طاغوت شاهنشاهی بین دانش‌آموزان فرق قائل می‌شد اما اکنون به برکت نظام اسلامی برای دانش آموزان همه چیز مهیا است و می‌توان به نمونه بارز کارخانه‌های داروسازی در شهرستان تویسرکان اشاره کرد.

فرماندار تویسرکان به بیان اینکه ۷۰ پزشک داروساز در تویسرکان بهترین داروهای کشور را با برندهای خوب دنیا را برای کل کشور تولید می‌کنند و نقش مؤثری در سلامت مردم دارند، گفت: بسیاری از پزشکان حاذق شهرستان تویسرکان از بانوانی هستند که در این مدارسی که شما دانش آموزان در حال تحصیل هستید درس خوانده‌اند.

افشاری خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید هدف خود را مشخص و هرروز خود را ارزیابی کنند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش و برنامه‌ریزی نمایند.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: ۱۴۰ فروند هواپیمای عراقی با تحریک جبهه استکبار و آمریکا در چنین روزهای به کشور ما حمله کردند و افراد زیادی برای دفاع از مرز و بوم رفتند و اکنون ما بخاطر فداکاری‌های آن بزرگواران در امنیت زندگی می‌کنیم و یاد این عزیزان را در هفته دفاع مقدس گرامی می‌داریم.

کد خبر 5892554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha