۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

۵۰ میلیارد تومان به ورزش بوشهر، گناوه و دیلم اختصاص می‌یابد

۵۰ میلیارد تومان به ورزش بوشهر، گناوه و دیلم اختصاص می‌یابد

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش بوشهر، گناوه و دیلم اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری شنبه شب در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر اظهار داشت: اگر امروز ما قهرمانانی در عرصه ورزشی داریم به تاسی از پیشکسوتان این میدان صاحب این موقعیت هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: ابعاد ورزش آنقدر گوناگون و گاه پیچیده است که شاید رقابت تنها بخشی از آن و یا شاید تنها بهانه‌ای برای آن اتفاق باشد و ورزش امروزه صرفاً یک بازی نیست بلکه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و… را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های جوانان بوشهری در عرصه ورزش، گفت: استان بوشهر، در این عرصه سابقه درخشانی دارد و نه تنها در عرصه ملی بلکه فراملی نیز زبانزد است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان ملی در عرصه ورزش، بیان داشت: ورزش حال و هوای خوشی ندارد و باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد که البته برای حمایت از ورزش در حوزه اختیارات نمایندگی مردم ۲ نوع کار می‌توان انجام داد.

۵۰ میلیارد تومان به ورزش بوشهر، گناوه و دیلم اختصاص می‌یابد

وی افزود: یکی اینکه به زیرساخت‌ها توجه شود، که با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های گذشته ۱۷ میلیارد تومان جذب و در ورزش بوشهر، گناوه و دیلم هزینه شد.

جمیری ادامه داد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان دستور جذب اعتبار برای ورزش این سه شهرستان گرفته شده که در زیرساخت‌های ورزشی، تعمیرات و تجهیز امکان ورزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: در موضوع دوم که کمک‌های هزینه‌ای است محدودیت‌هایی وجود دارد و البته طی رایزنی با دستگاه‌های مختلف برای حمایت از تیم‌های ایرانجوان، شاهین و هیئت‌های ورزشی پیشنهادهایی ارائه شد تا در این زمینه نیز کمک‌هایی به ورزش استان صورت گیرد.

در این مراسم از سه پیشکسوت فوتبال استان محمد علی درویشی، احمد رزمی و عبدالرحیم زیرک با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5892823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha