نماینده فلسطینی مطرح کرد؛

طرح جدیدی برای پاکسازی اردوگاه «عین الحلوه» از تروریست‌ها داریم

طرح جدیدی برای پاکسازی اردوگاه «عین الحلوه» از تروریست‌ها داریم

در حالی که آتش‌بس شکننده‌ای در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در جنوب لبنان حاکم است، یک نماینده فلسطینی از اجرای طرحی امنیتی برای دستگیری عناصر تروریستی در این اردوگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرهنگ «ابو ایاد شعلان» فرمانده سرویس امنیت ملی فلسطین در منطقه صیدا لبنان از طرح امنیتی جدیدی در اردوگاه «عین الحلوه» (ویژه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان) برای کاهش تنش و بازداشت تروریست‌ها خبر داد.

ابو ایاد شعلان از اجرای طرح امنیتی جدیدی با استقرار نیروهای امنیتی مشترک لبنانی فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه طی ۲۴ ساعت آینده برای تسلیم شدن عناصر تروریستی در مناطق تنش‌آفرین خبر داد.

سرهنگ ابو ایاد شعلان در گفت‌وگو با رسانه روسی تصریح کرد که در طرح امنیتی قریب الوقوع نیروهای امنیتی مشترک که احتمالاً از فردا (یکشنبه) یا حداکثر پس فرداد عملیاتی خواهد شد، قرار است، نیروهای امنیتی با هدف فشار بر تروریست‌ها برای تسلیم خود به یگان‌های امنیتی، محله «التعمیر» که مکان اختفای تروریست‌ها است، مدارس و اماکن غیرنظامی کاملاً تخلیه شوند.

وی در پاسخ به احتمال از سرگیری تنش و درگیری با گروه‌های تروریستی در صورت عدم تسلیم شدن خود پاسخ داد: هر احتمالی وارد است.

گفتنی است رئیس پارلمان لبنان در ۱۴ سپتامبر ماه جاری با ارائه ابتکار عملی از توافق میان گروه‌های مسلح فلسطینی برای توقف درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه خبر داد.

کد خبر 5892881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha