۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

اجرای پروژه‌های زیرساختی در بنادر استان بوشهر حمایت می‌شود

 اجرای پروژه‌های زیرساختی در بنادر استان بوشهر حمایت می‌شود

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از آمادگی لازم برای پیگیری و حمایت‌ در پیشبرد پروژه‌های زیرساختی بنادر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف و بویژه در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان، پروژه‌های ارزشمندی را عملیاتی کرده که انتظار می‌رود این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است در بنادر شمالی استان بوشهر نیز با پیگیری‌های خوب صورت گرفته، مطالبات این مناطق به بهترین نحو ممکن و متناسب با خواسته‌های مردم به ثمر بنشیند.

وی ادامه داد: به فراخور اقدام‌های صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر این آمادگی وجود دارد تا پیگیری و حمایت‌های لازم برای پیشبرد پروژه‌های زیرساختی بنادر استان و بویژه بنادر شمال استان انجام شود.

جمیری افزود: انگیزه و تعهد تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بسیار شایسته و ارزشمند است که به سهم خود قدردان تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی مطلوب به بندر نشینان هم استانی هستم.

کد خبر 5893038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha