۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان:

آموزش و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های منابع طبیعی کردستان است

آموزش و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های منابع طبیعی کردستان است

سنندج_ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی از اقدامات اولویت‌دار منابع طبیعی است که برای آموزش کارکنان، مدیران و بهره‌برداران اجرا می‌شود.

بهزاد شریفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان برنامه‌های ویژه‌ای را برای حفظ و صیانت از عرصه‌های طبیعی عملیاتی کرد.

وی با اشاره به برخی اقدامات در حال انجام اظهار کرد: آغاز کاشت یک میلیارد درخت در ایران و به تبع در استان کردستان که سهم کردستان از این تعداد کاشت سه میلیون اصل نهال است، از جمله اقدامات در حال انجام منابع طبیعی استان به شمار می‌رود.

شریفی‌پور عنوان کرد: انجام عملیات پیشگیرانه از حریق و اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان کردستان نیز از دیگر طرح‌های انجام شده توسط منابع طبیعی استان به شمار می‌رود.

مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان اضافه کرد: آموزش و ترویج و مشارکت‌های مردمی از جمله اقدامات اولویت‌دار منابع طبیعی استان است که برای آموزش کارکنان، مدیران و بهره‌برداران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ترویج، ترغیب و اثرگذاری بر مخاطبان و مشارکت‌های مردمی با هدف تشویق بهره‌برداران و مجریان طرح‌های منابع طبیعی در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی این اداره‌کل است.

کد خبر 5894659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha