۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴

سخنگوی سپاه پاسداران:

دشمن دنبال ایجاد ناامیدی است/ لزوم نقش‌آفرینی رسانه‌ها

دشمن دنبال ایجاد ناامیدی است/ لزوم نقش‌آفرینی رسانه‌ها

بوشهر- مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد ناامیدی است گفت: دفاع مقدس بزرگترین رویارویی قرن اخیر بوده است که ملت ایران به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف صبح امروز دوشنبه در همایش روایت فتح قله در بوشهر اظهار داشت: رسانه‌ها در نقاط مختلف دنیا دارای صاحبانی هستند که برای آن رسانه تعیین تکلیف می‌کنند و هر یک منافع خود را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های متعددی برای مقابله با انقلاب اسلامی و گفتمان این انقلاب در حال فعالیت هستند اضافه کرد: این رسانه‌ها دستور کار مشخصی دارند و تلاش می‌کنند که نقاط قوت ما را زیر سوال برده و نقاط ضعف را برجسته کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه دشمنان با ابزار رسانه‌ای خود یک عملیات روانی مداوم و مستمر را دنبال می‌کنند تصریح کرد: این رسانه‌ها با نیروی کار حرفه‌ای با شناخت مخاطب، سوژه‌یابی روی احساسات مردم کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با وجود غول‌های رسانه‌ای در مقابل این مردم شکست خورده‌اند افزود: قدرت بزرگی در این کشور وجود دارد که در مقابل تهاجم بزرگ دشمن ایستادگی و مقاومت کرده است.

سردار شریف با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگترین رویارویی قرن اخیر بوده است افزود: تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب همچنان ادامه دارد و پاییز سال گذشته شاهد تصوری غلط از سوی دشمن بودیم که سر آنها به سنگ خورد.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید از همه ابزار برای کمک به مردم استفاده کنند اضافه کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند موشک و شناور را از ما بگیرد و تلاش می‌کنند که با عملیات رسانه‌ای روی روح و روان مردم ما کار کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه بیان کرد: ما هم باید با تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای در مقابل فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن کار کنیم و بلکه تهاجم نیز نسبت به آنها داشته باشیم.

کد خبر 5894693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha