۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷

رئیس‌کل دادگستری بوشهر:

مبارزه با فساد در محاکم قضایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

مبارزه با فساد در محاکم قضایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مبارزه با فساد در دادگستری‌ها و ادارات با جدیت دنبال می‌شود و در این زمینه با هیچ فردی مماشات نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیر عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: انتظار مردم از مدیران نظام جمهوری اسلامی مردم داری است.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از مردم است، افزود: مدیران و قضات با مردم بودن را سرلوحه کار خود انجام دهند که هرگاه با مردم بودیم مشکلات شناسایی کردیم و آنها را حل کردیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: توصیه من به قضات این است که در اتاق‌های خود را به روی مردم همواره باز نگه دارند.

وی با بیان اینکه مردم استان لایق بهترین‌ها هستند، ادامه داد: ما باید گوش شنوای مردم باشیم و برخورد ما با مردم درست باشد.

لزوم برخورد مناسب با مردم

مهر انگیز برخورد خوب با مردم را از مطالبات جدی مردم عنوان کرد و ادامه داد: به قضات توصیه می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد با مردم مدارا کنید.

وی تصریح کرد: توجه به خانواده‌های زندانیان در دستور کار قرار بگیرد و دادرسی‌ها با سرعت و با دقت انجام شود که این موضوع باعث رضایت مندی مردم می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: به خاطر دنیای دیگران آخرت خودمان را خراب نکنیم، دستگاه قضا با شجاعت و به صورت انقلابی و قاطعیت به پرونده‌ها ورود می‌کند.

وی اضافه کرد: حضرت آقا بر احیا حقوق عامه تاکید دارند و انتظار داریم دادگستری‌ها به صورت ویژه به این موارد ورود کنند و منتظر نباشیم مردم به ما مراجعه کنند.

مهر انگیز ادامه داد: مبارزه با فساد در دادگستری‌ها و ادارات با جدیت دنبال می‌شود و در این زمینه با هیچ فردی مماشات نمی‌کنیم.

استفاده از احکام جایگزین

وی تصریح کرد: قضات باید از ظرفیت قانونی در احکام جایگزین حبس استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و کار کردن می‌توان مشکلات استان و شهرستان‌ها را حل کنیم.

وی ادامه داد: بازهوایی فردی مؤمن و پاکدست است و حماد پور نیز از نیروهای توانمند است.

مهر انگیز تصریح کرد: انصاری فر رئیس جدید دادگستری فردی خوش نام و زحمت کش است و جمالی نیز از نیروهای جوان می‌باشد که به عنوان دادستان در این شهرستان فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 5895107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      سلام و درود بر رییس کل دادگستری استان بوشهر که به حق در مبارزه با فساد خصوصاً درون مجموعه قضایی به خوبی عمل نموده و انشاالله در آینده نزدیک نیز برخورد با دانه درشتهای استان نیز که در زیر مجموعه دستگاه قضایی قرار دارند مقابله جدی نموده و گلوگاههای اصلی فساد را مسدود نموده که خواست مقام معظم رهبری است