۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

۱۲۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس در خوزستان رونمایی شد

۱۲۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس در خوزستان رونمایی شد

اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از رونمایی ۱۰۰ کتاب مکتوب و ۲۰ کتاب صوتی در زمینه دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا مراد حاجتی ظهر امروز دوشنبه در آئین رونمایی از ۱۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس و تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز توانستیم قطره‌ای در کنار خدمات ارزنده افرادی باشیم که قلمشان برای دفاع مقدس و نسل‌های آینده تراوش می‌کند.

وی با بیان اینکه کاری که امسال در حوزه ادبیات و تاریخ شفاهی انجام شده بی‌نظیر است، تصریح کرد: به پیشواز کنگره ۲۴ هزار شهید می‌رویم که وظیفه و تکلیفی بر عهده ما قرار دارد و در راستای این تکلیف در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعداد ۱۰۰ عنوان کتاب با همکاری بخش ادبیات بنیاد حفظ آثار نوشته شده که امروز رونمایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: این کتاب‌ها شامل خاطره ۲۰ عنوان، ترجمه با زبان فرانسوی، انگلیسی، عربی و عبری ۲۲ عنوان، کتاب‌های حوزه کودک که بسیار در این بخش فقیر هستیم چهار عنوان، شعر سه عنوان، نمایشنامه ۶ عنوان، تاریخ شفاهی سه عنوان و روایت ۱۱ عنوان است.

سردار حاجتی بیان کرد: امروز دست همه نویسندگانی را که در خوزستان که پایگاه شهادت، مردانگی و دلدادگی است، می‌بوسیم و امید است بتوانیم یک کار بزرگ را انجام دهیم تا برای آیندگان بماند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره کل کتابخانه‌های استان، شهرداری اهواز، نفت و گاز اروندان، فولاد اکسین، توسعه و نیشکر و سپاه دستگاه‌هایی بودند که کمک کردند تا بتوانیم ۱۰۰ کتاب مکتوب و ۲۰ کتاب صوتی ارزشمند را ارائه کنیم؛ امید است با کمک آنها بتوانیم ی سال آینده ۲۰۰ جلد کتاب رونمایی داشته باشیم و آنها را به مردم خوزستان، پایگاه‌ها، مساجد، مدارس، زندان‌ها و… هدیه کنیم.

کد خبر 5895154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha