۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰

فرمانده سپاه حضرت بنی‌هاشم (ع):

ایران قوی امروز نتیجه رشادت‌ها در هشت سال دفاع مقدس است

ایران قوی امروز نتیجه رشادت‌ها در هشت سال دفاع مقدس است

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت بنی‌هاشم (ع) قم گفت: «ایران قوی» امروز نتیجه رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

سردار علی محمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیست و نهم شهریور اظهار کرد: ایشان در این سخنرانی به چهار موضوع اصلی اشاره کردند.

وی تصریح کرد: «دلیل حمله دشمن به ایران» یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، اینکه «چه کسانی به ما حمله کردند؟»، «مدافعان انقلاب چه کسانی بودند؟» و «دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس چه بودند؟» از جمله دیگر محورهای سخنان ایشان هستند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را از اهداف مهم هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: دشمن در آن دوران به دنبال تجزیه کشور بوده که با ایجاد اختلاف میان اقوام در پی تحقق آن بود، اما به هیچیک از این خواسته‌ها دست نیافت.

اکبری افزود: امروز ما شاهدیم که جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا از ثمرات هشت سال دفاع مقدس ما بعد از ۴۳ سال الگوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: آنچه که ما امروز داریم را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا، ایثار ایثارگران، جان‌بازی جانبازان و آزادگان و خانواده شهدایی که سال‌ها پای آرمان‌های انقلاب ایستادند، هستیم.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آن روز دشمنان کشور ما را تحریم کرده بودند تا نتوانیم تجهیزات نظامی خریداری کنیم و امروز تحریمیم تا کشورهای دیگر نتوانند از ما تجهیزات و امکانات نظامی خریداری کنند یادآور شد: این بدان معنا است که ما به قدرت بازدارندگی بسیار بالایی دست یافتیم.

اکبری خاطرنشان کرد: ایران امروز قله‌های متعدد علمی را فتح کرده است و با توانمندی که نیروهای مسلح به دست آوردند امروز شاهد ایران قوی هستیم.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند امروز ایران قوی شده است و دشمنی آن‌ها با اسلام ناب محمدی است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اذعان کرد: هر آنچه که ما امروز داریم از تجارب هشت سال دفاع مقدس است، همان راهی که شهدا در آن حاضر شدند و بهترین داشته خود یعنی جانشان را فدا کردند.

وی تاکید کرد: امروز هم همچون سال‌های جنگ پیروز میدان جنگ ترکیبی می‌شویم و در آینده هم قله‌های متعدد پیروزی را فتح خواهیم کرد.

کد خبر 5895620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha