۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱

مدیرکل امور بانوان اردبیل:

جهاد تبیین تبلیغات مستمر برای روشن کردن اذهان مردم است

جهاد تبیین تبلیغات مستمر برای روشن کردن اذهان مردم است

اردبیل-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت:جهاد تبیین تبلیغات مستمر برای روشن کردن اذهان مردم نسبت به‌ انحرافات و تحریف ارزش‌ها و دفاع منطقی از آموزه‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، افسانه جهانی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست کمیته بانوان جهاد تبیین اردبیل اظهار کرد: جهاد تبیین تبلیغات مستمر برای پیشرفت اسلام و روشن کردن اذهان مردم نسبت به انحرافات و تحریف ارزش‌ها و دفاع منطقی از آموزه‌های اسلامی و دستاوردهای نظام است.

وی با اشاره به خنثی‌سازی نقشه دشمنان با روشن‌گری صاحبان نفوذ کلام، افزود: مسائل معرفتی، سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه، از مصادیقی هستند که باید در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه کسب آگاهی در خصوص مسائل روز برای فعالان جهاد تبیین ضروری است، گفت: هجمه گسترده دشمن در فضای حقیقی و مجازی و دست‌رسی آسان و سریع مردم به انواع محتواهای شبهه‌انگیز و خیل گسترده افرادی که در معرض آسیب از این هجمه‌ها قرار دارند، رسالت برای فعالیت در عرصه جهاد تبیین را چند برابر کرده است.

جهانی با بیان اینکه علم و اخلاق ۲ بال جهاد تبیین هستند، ادامه داد: افرادی که در زمینه جهاد تبیین فعال هستند، باید با تبادل اطلاعات بین هم و کسب آگاهی در خصوص مسائل روز، توانمندی‌های لازم را به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت اندیشه‌ورزی و تفکر، درک و نمایاندن حقیقت و برداشتن نقاب از چهره باطل و ارتباط‌گیری با قشر جوان و نوجوان، از رسالت‌های افسران جنگ نرم است.

کد خبر 5895949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha