۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵

نماینده ولی فقیه در استان سمنان :

آگاهی مردم از قوانین بانک‌ها امکان تحقق ربا را کاهش می‌دهد

آگاهی مردم از قوانین بانک‌ها امکان تحقق ربا را کاهش می‌دهد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ارتقای آگاهی‌های مردم از قوانین بانکی را ضروری دانست و گفت: اطلاع مردم از بندهای تسهیلات، امکان ربوی بودن آن‌ها را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب سه‌شنبه در دیدار با اعضای هماهنگی بانک‌های استان سمنان به میزبانی دفتر خود سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان ارتقای آگاهی‌های مردم از قوانین بانک‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: اطلاع مردم از بندهای تسهیلات امکان ربوی بودن آنها را کاهش می‌دهد.

وی افزود بانک‌ها برای اطلاع مردم نسبت به حقوق خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند همچنین اقناع شهروندان نسبت به بندهای مختلف تسهیلات و عقود اسلامی در دستور کار بانک‌ها قرار بگیرد.

امام جمعه سمنان خواستار توجه بانک‌ها به صنعتگران و سرمایه‌گذاران شد و گفت بعضاً امکان دارد یک راهنمایی یا مشاوره خدمات بانکی به یک صاحب مشاغل یا سرمایه‌گذار گره بزرگی را از اقتصاد استان سمنان باز کند این یکی از کار ویژه‌های مهم بانک‌ها باشد.

مطیعی افزود: بانک‌های استان سمنان با به کارگیری خدمات مشاوره‌ای تلاش کنند تا به بهترین نحو سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان استان را هدایت و حمایت نمایند.

کد خبر 5896156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha