۵ مهر ۱۴۰۲، ۰:۱۱

۱۲ نویسنده حوزه دفاع‌مقدس در بوشهر تقدیر شدند

۱۲ نویسنده حوزه دفاع‌مقدس در بوشهر تقدیر شدند

بوشهر- به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در آیینی از ۱۲ نویسنده حوزه دفاع‌مقدس شهر بوشهر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر سه شنبه شب در این آئین گفت: در ایام بسیار حساس، خاطره‌انگیز و بزرگی قرار داریم و آنچه که وظیفه اول نسبت به دفاع‌مقدس، جایگاه و دستاوردهای این اتفاق مهم کشور است، پرداختن به زوایای پنهان و خرده‌روایت‌ها است که سرشار از رشادت‌ها است.

عبدالرحیم افروغ بیان کرد: هر فرد باید این وقایع را با قلم، دوربین، قاب عکس و یا زبان شیوا ماندگار کند تا این گنجینه‌ی گران بهای نظام به نسل‌های آینده منتقل شود.

افروغ افزود: بعد از گذشت بیش از سه دهه از دوران دفاع‌مقدس، بسیاری از راویان پدر و مادر شهیدان، جانبازان و ایثارگران به عنوان یادگاران آن ایام آسمانی شده‌اند اما در دل ما زنده هستند.

وی ادامه داد: نگاه ما باید به آینده باشد و ۵۰ یا ۱۰۰ سال دیگر این آثار تولیدشده به عنوان منبع در اختیار آیندگان و فرزندان ما قرار خواهد گرفت.

۱۲ نویسنده حوزه دفاع‌مقدس در بوشهر تقدیر شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: جوانان هدف اول و تکیه‌گاه دفاع‌مقدس هستند که باید با آن الگو، شیوه و فهم وارد عرصه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها شوند.

روایت‌گری دوران دفاع‌مقدس و پخش کلیپ از برنامه‌های آئین تقدیر از نویسندگان حوزه دفاع‌مقدس بود.

در پایان این آئین که با مشارکت منطقه پدافند هوایی شهید بوشهریان برگزار شد با اهدا لوح سپاس و هدایای فرهنگی از صادق رازی، علی احمدی‌پور، محمدکاظم اتابک، سیروس فتحی، نصرالله شفیعی، حلیمه جلال‌نژاد، اعظم جامه‌بزرگ، منیژه دهقانی، اعظم نجفی، مونس عبدی‌زاده، کبری خدابخش دهقی و فرزانه دهقانی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5896241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شریف فرزادی نیا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      0 0
      بسمه تعالی جناب آقای افروغ نویسندگان و راویان عزیز و گرانقدر از کدام جبهه و جنگ استان بوشهر در زمان جنگ قلم فرسایی می‌کنند ؟؟ از جنگ تمام عیار و نفس گیر شمال خلیج فارس ،از ۲۸۷۸ بار حمله به جزیره خارک ، از کانال خورموسی ، از جزیره فارسی ، از سکوهای نوروز ، ابوذر ، سروش ، فروزان ، جزیره فارسی و…..