۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان

دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبری نمایش بصیرت بود

دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبری نمایش بصیرت بود

تفتان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان گفت: دیدار اخیر اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اوج ولایت مداری و بصیرت آنان را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری، صبح امروز چهارشنبه در اجتماع مردم شهرستان تفتان، با اشاره به دیدار هزاران نفر از آحاد مردم و مسئولان استانی و لشکری با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری در این دیدار بیانات مهم و راهبردی عنوان کردند که مسئولان باید آن را سر لوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در اجتماع پرشور مردم استان به تحولات جامعه اشاره و خطاب به مسئولان رهنمود داشتند که نگذارند دشمن با موج تفرقه افکنی میان ملت مسلمان شکاف بیاندازند و جوانان را به هوشیاری و تفکر نسبت به انحرافات در جامعه تشویق کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان در ادامه جنایت تروریستی اخیر در این شهرستان را محکوم و با ناجوانمردانه توصیف کرد، ضرورت حفظ وحدت و همگرایی در جامعه و شناسایی ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان و خنثی سازی تهدیدات را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین با در گرامی داشت هفته دفاع مقدس با معتمدین محلی و ریش سفیدان این شهرستان به منظور ایجاد همدلی و اتحاد روز از افزون در جامعه دیدار و با آنان گفت وگو کرد.

قویدل حیدری نقش بزرگان و ریش‌سفیدان استانی را در راستای روشنگری و بصیرت افزایی با اهمیت خواند و بیان کرد: تکریم بزرگان و ریش‌سفیدان، نه تنها در جامعه مورد تأکید قرار گرفته، بلکه تکریم بزرگان قابل تعمیم به تمام اقشار و رده‌های جمعیتی است.

فرمانده ناحیه با بیان اینکه ریش‌سفیدان به خاطر جایگاهی که میان مردم دارند در موارد حساس به کمک سیستم‌های قانونی می‌روند، گفت: افراد معتمد و مصلحت‌اندیش محلی همچنان در کنار دستگاه‌های امنیتی و قضائی در ایجاد امنیت پایدار در منطقه نقش‌آفرین هستند.

کد خبر 5896585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha