۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

معاون شهرک‌های صنعتی لرستان مطرح کرد؛

شناسایی ۱۳ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی لرستان

شناسایی ۱۳ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی لرستان

خرم‌آباد - معاون شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از شناسایی ۱۳ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد کوشکی در نشست مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با سرپرست جهاد دانشگاهی استان، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی لرستان مورد وثوق شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی افزود: ۲۰ تا ۳۰ درصد کارهای مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی شرکت به این نهاد در لرستان سپرده شده است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، ادامه داد: تاکنون کارهای زیادی از جمله برگزاری دو استارت‌آپ، چاپ کتاب و زنجیره ارزش انار توسط جهاد دانشگاهی برای ما انجام شده و نیاز است در بخش‌های دیگری نیز با همکاری جهاد دانشگاهی کارهای مثمرثمری را انجام دهیم.

کوشکی، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی لرستان زمینه انجام فعالیت‌های مشترک دارند و نیاز است در کنار هم کارهای فاخری را به نتیجه برسانند.

وی با بیان اینکه محوریت واحدی در دستگاه‌های هم‌گروه استان وجود ندارد و هرکدام به‌صورت جزیره‌ای فعالیت دارند، تصریح کرد: باید از انجام کارها به‌صورت جزیره‌ای اجتناب کرد و با همفکری و هم‌افزایی در راستای حل مشکلات صنعتی استان تلاش کنیم.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، گفت: متأسفانه پژوهش‌ها کاملاً بی‌هدف است و این تنها مختص استان نیست و باید نسخه‌ای برای هدفمندکردن این موضوع با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط پیچیده شود.

کوشکی، گفت: در شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۱۳ شرکت دانش‌بنیان شناسایی شده، همچنین شش واحد دانش‌بنیان دیگر نیز در این شرکت‌ها مستقر هستند.

کد خبر 5896676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha