افزایش شکاف در کابینه رژیم صهیونیستی؛

منابع نزدیک به نتانیاهو: بن گویر وبال گردن کابینه است!

منابع نزدیک به نتانیاهو: بن گویر وبال گردن کابینه است!

منابع نزدیک به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بن گویر را باری بر دوش کابینه این رژیم دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، پس از آن که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد فردا پنج‌شنبه، در میدان دیزنگوف تل‌آویو «نماز اعتراضی» برگزار کند، افراد نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شدت نسبت به این اقدام بن گویر ابراز نگرانی کردند.

بن گویر اعلام کرده که در پی اعتراض برخی شهرک‌نشینان و تلاش آنان جهت ممانعت از تفکیک جنسیتی در برگزاری نماز یهودی در روز موسوم به عید غفران در روز دوشنبه، این نماز اعتراضی را برگزار خواهد کرد.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» امروز چهارشنبه به نقل از اعضای ارشد حزب لیکود و افراد نزدیک به نتانیاهو نوشت: این اقدام، یک رفتار کودکانه از یک وزیر بلندپایه است که همیشه مشغول اقدامات تحریک‌آمیز است. بن گویر مایه دردسر کابینه است. هیچ کابینه‌ای با حضور یک فرد جنجال‌برانگیز چون او برای مدتی طولانی دوام نخواهد آورد.

این روزنامه اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی از وقوع درگیری‌های خشونت‌آمیز میان هواداران بن گویر و معترضانی که انتظار می‌رود علیه آنان تظاهرات کنند و از پلیس بخواهند که مانع از تفکیک جنسیتی در نماز بشود نگران است.

از سوی دیگر جنبش‌های اعتراضی ضد طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو نیز اعلام کرده‌اند که همزمان با برگزاری نمازی که بن گویر نسبت به آن فراخوان داده «نماز برای دموکراسی» برگزار خواهند کرد.

فرماندهی پلیس رژیم صهیونیستی امروز به ریاست یعقوب شبتای بازپرس کل پلیس و پیترز عمار فرمانده تیپ تل‌آویو نشستی را برای بررسی اوضاع برگزار می‌کند. پلیس اعلام کرده که در صورت تفکیک جنسیتی در نماز، مداخله نخواهد کرد و شهرداری مسئول جلوگیری از این اقدام است، اما پلیس آمادگی دارد که هواداران بن گویر را از معترضان جدا کند.

مسئولان شهرداری تل‌آویو نیز نسبت به مقابله بن گویر که پلیس رژیم صهیونیستی از نهادهای تحت امر وی است با بازرسان شهرداری ابراز نگرانی کرده‌اند.

این مسئولان صهیونیست تصریح نموده‌اند: شهرداری اختیار دارد که از بازرسان خود استفاده کند اما اگر بن گویر به پلیس دستور بدهد که با آنان مقابله کند با اتفاقی دیگر روبرو خواهیم شد.

کد خبر 5896754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha