۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۲

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مرگ همراه با شهادت انسان را جاودانه می کند

مرگ همراه با شهادت انسان را جاودانه می کند

کاشان - معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مرگ همراه با شهادت انسان را جاودانه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای شهر سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ایران در جنگ هشت ساله در مقابل کشوری ایستادگی و مقاومت کرد که از ۴۰ کشور مختلف دنیا به اشکال گوناگون حمایت می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شهدا از بزرگترین سرمایه خود که جان آنها بود گذشتند، ابراز داشت: شهدا افراد قابل افتخار برای ما و الگوی واقعی و قابل اعتماد برای مردم و جوانان هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سیره و زندگی الهی شهدا و جاودانگی یاد و نام آنان، تصریح کرد: مرگ همراه با شهادت انسان را جاودانه می‌کند.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز بازار سلبریتی ها گرم است، گفت: برخی از رسانه‌ها و دیگر وسایل ارتباطات جمعی تلاش می‌کنند که سلبریتی‌ها را پیش چشم ما بزرگ کنند در صورتیکه برخی از این افراد نمی‌توانند نمونه واقعی و الگویی قابل اعتماد برای مردم و جوانان باشند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه برخی از این سلبریتی ها همراه با تبلیغات فراوان برجسته شده‌اند، گفت: ممکن است در برهه‌ای از زمان تحولات زیاد آنها برخی از افراد و نگاه‌ها را جذب خود کند که این موضوع موقتی است.

وی با بیان اینکه شهدا برای آسایش و امنیت مردم جان خود را از دست دادند، تاکید کرد: آنها قهرمانان همیشه جاوید ملت و مردم ایران هستند و همواره باید یاد و نام آنان را زنده نگه داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خداوند متعال به شهدا عزت و افتخار داده است، افزود: البته که شهیدان هم از ما مردم انتظاراتی دارند که از آن جمله به در راه خدا زندگی کردن و دوری از مادیان می‌توان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اکثر شهیدان در زمان زندگی خود افرادی گمنام بودند، اظهار داشت: اینکه بخواهیم رمز و راز شهادت را تعریف کنیم در حیطه توانایی‌های ما ممکن است نباشد و این شهدا هستند که این موضوع را باید تبیین کنند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند فضیلت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تاکید کرد: یاد شهدا شهیدپروری ایجاد می‌کند.

کد خبر 5897502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha