۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

آرین سلیمی سومین نقره تکواندو را کسب کرد

آرین سلیمی سومین نقره تکواندو را کسب کرد

آخرین نماینده تکواندو ایران در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی مبارزه نهایی را به رقیب چینی واگذار کرد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، آرین سلیمی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مبارزه نهایی به مصاف «ژائو سونگ» از چین رفت. راند اول این دیدار دو تکواندوکار یک مبارزه برابر را به نمایش گذاشتند اما این حریف چینی بود که در ثانیه پایانی عملکرد بهتری داشت و ۱۷ بر ۱۱ پیروز شد. در راند دوم سلیمی جبران کرد و نتیجه ۱۹ بر ۱۳ به سود خاتمه داد تا کار به راند سوم کشیده شود. سلیمی علی رغم تلاش فراوان در راند سوم هم ۲۱ بر ۱۵ بازنده شد و به نشان نقره دست پیدا کرد.

سلیمی دور نخست «توماس هارپر» از فیلیپین را ۲ بر صفر شکست داد و سپس برابر «آناس صادق» از اردن را نیز در دو راند صاحب برتری شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله «لی منگ» از چین تایپه را نیز دو بر صفر از پیش رو برداشت و به فینال صعود کرد.

تیم ملی تکواندو کشورمان با ١٢ تکواندوکار در این دوره مسابقات در دو بخش کیورگی و پومسه حضور پیدا کرد و در نهایت با ۸ مدال شامل ٣ نقره و ۵ برنز به کار خود پایان داد. مرجان سلحشوری در بخش پومسه یک برنز کسب کرد.

کد خبر 5897525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha