۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز:

انفجار گاز موجب تخریب ۳ واحد مسکونی در شیراز شد

انفجار گاز موجب تخریب ۳ واحد مسکونی در شیراز شد

شیراز- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: انفجار ناشی از نشت گاز در مجتمع مسکونی در بلوار فضیلت موجب تخریب کامل سه واحد مسکونی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی عیدی‌پور صبح جمعه در خصوص این خبر بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۶:۵۶ روز پنج‌شنبه، ۶ مهرماه جاری در مجتمع فرهنگیان بلوار فضیلت شیراز اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از این حادثه ایستگاه‌های آتش‌نشانی ۳،۷،۹،۱۰،۱۲ و تیم تجسس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه به دلیل نشت گاز در طبقه دوم واحد آپارتمانی ۸ طبقه انفجار و آتش‌سوزی رخ داد که منجر به تخریب کامل ۳ واحد آپارتمانی از مجموع مسکونی و وارد شدن خسارت به طبقات فوقانی و اکثر مجتمع شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با تصریح اینکه با تلاش نیروهای امدادی حریق کاملاً اطفا و تعداد ۴ نفر مصدوم از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس داده شدند، گفت: در اثر انفجار سازه مجتمع مذکور در حال حاضر ناایمن تشخیص داده شد و کل مجتمع به‌صورت کامل تخلیه و ساکنین به دستور شهردار شیراز در کمپ باغ جنت شیراز اسکان موقت و اضطراری داده می‌شوند.

عیدی‌پور اظهار کرد: در این عملیات شهردار شیراز، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، معاون اجرایی شهردار، شهردار منطقه ۱۱، رئیس سازمان آتش نشانی، معاون عمرانی فرمانداری حضور یافتند و جلسه مدیریت بحران در محل مجتمع تشکیل و تصمیمات لازم اتخاد شد.

کد خبر 5898202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی BR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      خدا صبرشون بده