۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد: 

ایران جز قدرت‌های برتر نظامی منطقه و دنیا است

ایران جز قدرت‌های برتر نظامی منطقه و دنیا است

خرم‌آباد - امام‌جمعه موقت خرم‌آباد تأکید کرد: ایران جز قدرت‌های برتر نظامی منطقه و دنیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره به مناسبت هفتم مهرماه و روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار داشت: عزیزانی که در این عرصه خدمت می‌کنند جان خود را به خطر می‌اندازند برای نجات جان دیگران، در این حوزه شهیدان زیادی هم داشته‌ایم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشانی، گفت: همچنین ۹ مهرماه روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است، ۷۵ سال است که رژیم کودک کش اسرائیل، کودکان فلسطینی را قتل‌عام می‌کند، کسی در دنیا این سوال را نمی‌پرسد که چرا این کودکان بی‌گناه کشته می‌شوند و اسرائیل نسل‌کشی می‌کند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، ادامه داد: ایران و مردم متدین آن، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حامی و مدافع مظلومین عالم، به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین و کودکان و نوجوانان فلسطینی بوده‌اند، چون این را از امیر المومنین (ع) یاد گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام شمسی فر، بیان داشت: روزی خواهد رسید رژیم منحوس اسرائیل و این غده سرطانی به دست حزب‌الله از صفحه روزگار محو شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به‌روز نیروی انتظامی و تأمین امنیت کشور توسط این نیروها، گفت: ۱۷ ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اسلام و امام صادق (ع) است، اخلاق، برجسته‌ترین ویژگی پیامبر (ص) است، ایشان فرموده‌اند که من مبعوث شدم تا اخلاق را به قله و کمال برسانم و به بشر عرضه کنم.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر اینکه باید در این راستا ویژگی برجسته ما اخلاق باشد، گفت: اخلاق اسلامی در خانواده، جامعه و… بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام شمسی فر، بیان داشت: امام صادق (ع) نیز بر لزوم رعایت اخلاق و توجه به خانواده تأکید داشته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اسرائیل و دشمنان در مقابل قدرت ملت ایران نمی‌توانند بایستند، گفت: نمونه این امر را در دوران دفاع مقدس داشتیم، ملت ایران با دست‌خالی در مقابل همه دشمنان ایستاد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، ادامه داد: الان که ایران در منطقه و دنیا جز قدرت‌ها است و در بعضی از مسائل دفاعی نیز جز کشورهای اول و دوم دنیا هستیم، به گفته مقام معظم رهبری، دشمنان اگر دست از پا خطا کنند، اولین دست از پا خطاکردن همان و نابودی اسرائیل نیز همان.

حجت‌الاسلام شمسی فر، افزود: روزی خواهد رسید اسرائیل، این غده سرطانی از روی زمین محو خواهد شد.

کد خبر 5898266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha