۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹

امام جمعه خیرآباد:

پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم نشان دهنده همت دانشمندان است

پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم نشان دهنده همت دانشمندان است

ورامین- امام جمعه خیرآباد گفت: پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم نشان داد همت دانشمندان ما بر همه مشکلات و تحریم‌ها غلبه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر طزری در آخرین خطبه نماز جمعه خود به عنوان امام جمعه خیرآباد طی سخنانی اظهار کرد: آنچه پایدار و باقی و جاودانی است و همیشه با انسان خواهد بود کارهای نیکی است که برای روز جزا ذخیره کرده است، باید به دست آوردن آن مایه شادی و از دست دادن آن مایه غم و اندوه باشد.

وی گفت: در آستانه سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) قرار داریم، میلاد این دو نور را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، پیامبر (ص) آمده تا بشر را از خرافات و اوهام و جهالت به سمت عقلانیت سوق دهد، جامعه‌ای که عقلانیت در آن رواج نداشته باشد آسیب بسیار خواهد دید.

امام جمعه خیرآباد افزود: در روز گذشته ماهواره «نور ۳» توسط موشک ماهواره بر قاصد در مدار ۴۵۰ کیلومتری با موفقیت قرار گرفت، وظیفه اصلی این ماهواره عکس برداری کامل از زمین است.

طزری بیان کرد: این اقدام غرور آمیز در حالی صورت گرفت که کشور ما با تحریم‌های گسترده دست و پنجه نرم می‌کند و ما در این شرایط توانستیم ماهواره به فضا پرتاب کنیم.

وی اضافه کرد: پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم نشان داد همت دانشمندان ما بر همه مشکلات و تحریم‌ها غلبه دارد.

کد خبر 5898311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha