۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه ضروری است

چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه ضروری است

اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه ضروری است و در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه را از مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان خوزستان عنوان کرد و گفت: این محور حدود ۱۲۰ کیلومتر بوده که ۲۴ کیلومتر آن در حال ساخت است و مابقی آن در ۲ سال آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی و آسفالت ورودی و خروجی مرز شلمچه افزود: در این مدت کوتاه، حدود ۳ هزار میلیارد ریال در محورهای خوزستان هزینه شده و هدف اصلی آن ایمنی راه‌های استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: به طور قطع با تکمیل طرح‌های اهواز - خرمشهر - شلمچه و اهواز - چذابه علاوه بر کاهش تصادفات می‌توان در بحث ترانزیت کالا و مسافر نیز خدمات بهتری را ارائه داد.

بیات منش اظهار کرد: توسعه و ایمنی محور شوش - عبدالخان - چذابه نیز جزو مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری بوده که تلاش می‌کنیم به بهترین شکل انجام شود.

وی افزود: کاهش تصادفات و ایمنی سفر، دو شاخص اصلی در بحث راه‌ها بوده که سرعت ساخت و رسیدگی به مرزهای چذابه و شلمچه نسبت به سال‌های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برخی از طرح‌های راه استان مربوط به رفع نقاط حادثه خیز و گلوگاه‌هایی است که از سال‌های گذشته در محور اهواز به چذابه آغاز شده و به اتمام نرسیده بود؛ لذا یکی از طرح‌های مهم ما در سال جاری، تکمیل و چهارخطه کردن این محور است.

وی ادامه داد: در محور اهواز - چذابه نیز چهار پل بزرگ وجود دارد که فقط یکی از آنها ساخته شده بود و پل آهنی بستان، حمیدیه و سابله در دستور کار قرار گرفت.

بیات منش گفت: بخشی از طرح‌های راه‌سازی خوزستان مربوط به ساماندهی جاده ترانزیت و تسهیل در عبور و مرور منطقه مرزی چذابه است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

کد خبر 5898425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدى IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      3 0
      یه فکر بحال مردم مظلوم خرمشهر بکنید این‌ همه داره تصادف میشه تو این جاده . همت کنید یک سال تمام میشه
    • نیک نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      3 0
      جاده اصلی اهواز خرمشهر خیلی تصادف جانی داره عبوراحشام ونیازبه روشنایی داره نه تابلونه علامت نه امنیت فقط کسی که اززندگیش سیرشده تردد میکنه اگربااین حدیث های بالانوشتن کمی بهترمیشه
    • یوسف IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      1 0
      من خودم خرمشهری هستم واجب تر ازاین جاده که الان هم بدش نیست ، وفقط تو ایام اربعین وراهیان نور شلوغ میشه ، جاده خطرناک و ترانزیتی خرمشهر اهواز هستش که به جاده مرگ معروفه . یک جاده دوطرفه با یک خط وسط که مسیر تردد ماشین های سنگین داخلی منتهی به بندر خرمشهر ،ترددشرکتهای نفتی متعدد و شرکتهای نیشکر هستش
    • یوسف IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      2 0
      جاده خرمشهر اهواز که حدودا 110 کیلومتر هستش الان دوساله که از سمت خرمشهر میخوان دوبانده ش کنن ، که بعد از دوسال با این سرعت کار هنوز ۱۰ کیلومتر اول رو تمام نکردن ، با این سرعت کار خدا میدونه ۱۰۰ کیلومتر بعدش چقدر طول میکشه ، نه کوه و نه رودخانه ای هم درمسیر وجود داره که بخواد کار رو سخت کنه