۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷

سازمان فرهنگ و ارتباطات مطرح کرد؛

میان قرآن ستیزی و تحرکات تروریستی تکفیری ارتباط معنادار وجود دارد

میان قرآن ستیزی و تحرکات تروریستی تکفیری ارتباط معنادار وجود دارد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای، اقدام تروریستی صورت گرفته در پاکستان را محکوم کرد و آن را ارتباط معنادار با قرآن سوزی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی صورت گرفته در پاکستان، بیانیه‌ای صادر کرد و در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است؛

شهادت و زخمی شدن ده‌ها مسلمان بر اثر بمب گذاری در تجمع شرکت کنندگان در راهپیمایی میلاد پیامبر اعظم (ص) بار دیگر دنائت گروه‌های تروریستی و تقابل مطلق آنها با اسلام رحمانی و تعالیم پیامبر خاتم (ص) را به اثبات رسانده است. وقوع این حادثه تروریستی در ایام مبارک هفته وحدت، بیانگر خشم و وحشت جریانات معاند تروریستی و شبکه‌های هدایتگر فرامنطقه ای آنها نسبت به اتحاد پیروان آخرین و کامل‌ترین دین آسمانی تلقی می‌شود.

میان قرآن ستیزی آشکار گروه‌های افراطی در غرب و تحرکات تروریستی‌های تکفیری در محدوده جغرافیایی جهان اسلام، ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد و نخستین گام در مواجهه با این جریانات دست ساز و خطرناک، توجه به خاستگاه مشترک آنهاست.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، به دولت و مردم پاکستان، خصوصاً بازماندگان این حادثه تروریستی تسلیت گفته و از خداوند متعال سلامت و شفای مجروحین را مسئلت می‌نماید.

کد خبر 5898483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha