۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

با وساطت گوش شکسته‌ها و ...

ملاقات نکونام و خطیر در خانه غریبه/ در انتظار خروجی آشتی ظاهری!

ملاقات نکونام و خطیر در خانه غریبه/ در انتظار خروجی آشتی ظاهری!

مدیر عامل و سرمربی استقلال که مدتهاست با یکدیگر اختلاف دارند در نشستی با حضور برخی اهالی کشتی و چند عضو غیرورزشی دیدار کردند اما مشخص نیست مشکلاتشان برطرف شد یا نه.

به گزارش خبرنگار مهر، آتش اختلافات مدیر عامل و سرمربی باشگاه استقلال مدت‌هاست شعله ور شده تا دود آن به چشم اعضای تیم و حتی هواداران برود.

هوادارانی که طبق برنامه از پیش تعیین شده گروه رسانه‌ای تیم و با هماهنگی جواد نکونام قرار بود در تمرین جمعه گذشته شرکت کنند اما باشگاه مانع از آنها شد و با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از بسته بودن درهای کمپ مرحوم ناصر حجازی به روی طرفداران داد.

عملکرد استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نشان داد درگیر مسائل فنی نیست بلکه بیرون از مستطیل سبز تبدیل به بزرگترین مشکل شده است. استقلال که از ابتدای فصل با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است، اختلاف بین علی خطیر و جواد نکونام را به عنوان قوز بالای قوز تحمل کرده است.

چهارشنبه هفته گذشته جشن ۷۸ سالگی استقلال بود تا پیشکسوتان این باشگاه آن را بهانه‌ای برای حضور در تمرین تیم کنند و با حضور خود حمایت همه جانبه‌ای از بازیکنان و کادر فنی این تیم داشته باشند.

تمرین بعد از ظهر استقلال با حضور پیشکسوتان در کمپ ناصر حجازی برگزار شد. این حضور پیشکسوتان باعث شد تا استارت رفع کدورت‌ها بین خطیر و نکونام در استقلال زده شود.

پس از پایان تمرین روز جمعه استقلال علی خطیر و نکونام به دعوت علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به محل این فدراسیون رفتند تا با میانجیگری او کدورت بین سرمربی و مدیرعامل کنار گذاشته شده و به نوعی آتش بس اعلام شود.

هر چند اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رفع کدورت مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال منتشر نشده اما باید دید این آشتی ظاهری تاثیری در تصمیم گیری ها و بهتر شدن وضعیت تیم آبی تهران دارد یا همچنان در روی پاشنه اختلافات خواهد چرخید.

تاثیر این دیدار بزودی مشخص خواهد شد؛ آنجا که باید بخشی از مشکلات پیش روی آبی پوشان حل شود یا موانع حضور بازیکن مد نظر نکونام (بلانکو) در تمرین آبی پوشان برطرف شود. اگر این اتفاقات رخ ندهد مشخص خواهد شد دیدار و آشتی این دو نمادین و ظاهری بوده است.

کد خبر 5898800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha