۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

تا پایان سال جاری؛

منابع آموزشی در هلال احمر یکسان سازی می‌شوند

منابع آموزشی در هلال احمر یکسان سازی می‌شوند

قزوین- مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان سال جاری برای تمامی دوره‌های هلال احمر منابع آموزشی یکسانی در کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فایق عبدالله زاده بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره کشوری تربیت مدرس تیم‌های حمایت روان «سحر» در قزوین اظهار کرد: این دوره با حضور ۴۰ شرکت کننده از سراسر کشور و با هدف تربیت مربی برای آموزش و ترویج فرهنگ امداد رسانی و حمایت از کودکان در حوادث در قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای دوره‌های متعدد در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در کنار این دوره با درخواست انجمن اوتیسم ایران دوره تربیت مربی آشنایی با بیماران اوتیسم نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه یکی از معضلات امروز دنیا تغیرات اقلیمی است، تصریح کرد: دبیرخانه تغییرات اقلیمی در این مجموعه راه اندازی و کارگاه‌های متفاوتی نیز برای آشنایی با این تغییرات برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دوره‌های متفاوت تخصصی و همچنین دوره‌های تربیت مربی برای تغییرات اقلیمی برگزار شده است، ادامه داد: امدادگران باید مفاهیم تغییر اقلیمی را یاد بگیرند.

عبدالله زاده از تلاش برای یکسان سازی منابع آموزشی در هلال احمر خبر داد و گفت: معاونت آموزش، پژوهش و فناوری برای رشته‌های تخصصی، تربیت مربی و مدرس اقدامات خوبی انجام داده و برای تمامی دوره‌های آموزشی سرفصل و منابع آموزشی یکسانی تدوین خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه تا پایان سال جاری برای تمامی دوره‌های هلال احمر منابع آموزشی یکسانی در کشور اجرا خواهد شد، یادآور شد: این کار از سلیقه‌ای بودن آموزش‌ها جلوگیری کرده و یکسان سازی آموزش‌ها را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5899332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha