بر اساس اذعان رسانه‌های عبری؛

حماس امتیازات زیادی از رژیم صهیونیستی گرفته است

حماس امتیازات زیادی از رژیم صهیونیستی گرفته است

رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که حماس برقراری آتش‌بش را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده و امتیازات زیادی را از این رژیم گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، امروز شنبه شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس موفق شد ارتش رژیم صهیونیستی را به تن‌دادن به خواسته‌های خود مجبور کند و دستاوردهای زیادی را کسب نماید.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی به محض آغاز تظاهرات‌ها و راهپیمایی‌های موسوم به «بازگشت» در مرزهای شرقی نوار غزه، آتش‌زدن لاستیک خودروها و تیراندازی به سوی اراضی اشغالی، مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند گذرگاه‌های غزه را مسدود کنند، اما سرانجام ناچار شدند به خواسته‌های حماس تن بدهند و ضمن بازگشایی گذرگاه‌های این باریکه به کارگران فلسطینی اجازه دهند که وارد اراضی اشغالی شوند.

این در حالی است که این تظاهرات‌ها همزمان با اعیاد عبری انجام گرفتند و ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس انجام عملیات‌های مقاومتی در جریان عید یهودی موسوم به عید سایه‌بان‌ها (عید العرش) سطح آمادگی خود را افزایش دادند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» اعلام کرد که ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هر روزه هشدارهایی را درباره امکان اجرای ده‌ها عملیات مقاومتی در جریان عید سایه‌بان‌ها که ۷ روز به طول می‌انجامد دریافت کرده‌اند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در پی دریافت هشدارهای پیاپی درباره انجام عملیات‌های مقاومتی از سوی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه قصد دارد نشستی امنیتی را با حضور یوآف گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش و برخی فرماندهان نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی برگزار کند.

کد خبر 5899491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha