۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری ساوه خبر داد؛

عرضه ۹ هزار کارت پرداخت الکترونیک شهروندی به ساوجی ها

عرضه ۹ هزار کارت پرداخت الکترونیک شهروندی به ساوجی ها

ساوه- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه از ارائه ۹ هزار کارت پرداخت الکترونیک شهروندی در ۶ ماهه اول سال جاری به شهروندان ساوجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر آرمیده امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فراهم شدن امکان پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس‌های شهری از نیمه دوم سال گذشته و بهره مندی اتوبوس‌ها از دستگاه کارتخوان، ارائه کارت پرداخت الکترونیک شهروندی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ارائه کارت‌های شهروندی به دلیل سرعت و سهولت کار در پرداخت الکترونیک، مورد توجه شهروندان قرار گرفت که در نیمه دوم سال گذشته ۱۰ هزار و طی نیمه اول امسال ۹ هزار کارت شهروندی به متقاضیان ارائه شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه گفت: تسریع در پرداخت کرایه اتوبوس و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران شهری، نظارت بهتر بر درآمد حاصل از حمل و نقل عمومی، ارزیابی میزان تقاضا و مدیریت عرضه در راستای ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و همچنین کاهش معضلات بهداشتی ناشی از رد و بدل کردن پول نقد، از مهمترین مزایای استفاده از کارت الکترونیک شهروندی است.

آرمیده بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای تهیه کارت پرداخت الکترونیک شهروندی به باجه جنب پارک سوار میدان امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 5900051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha