۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

صابری: جو مسابقات سنگین بود/ در مسابقات آسیایی تهران جبران می کنم

صابری: جو مسابقات سنگین بود/ در مسابقات آسیایی تهران جبران می کنم

پرتابگر وزنه کشورمان بعد از کسب رتبه پنجمی بازیهای آسیایی گفت: جو مسابقات سنگین بود و نتوانستم پرتاب های خودم را انجام دهم.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، مهدی صابری نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه دوومیدانی بازیهای آسیایی با کسب عنوان پنجم به کار خود در این رویداد پایان داد.

صابری بعد از کسب رتبه پنجم نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی گفت: سطح این دوره از بازیها نسبت به دوره پیش بالاتر به طوریکه دو نفر از شرکت کنندگان وزنه را بالای ۲۰ متر پرتاب کردند. من می‌توانستم بهتر پرتاب کنم اما جو بازیها خیلی متفاوت تر و سنگین تر از دیگر مسابقات بود.

وی با بیان اینکه خیلی شرمنده مربی و خانواده‌ ام و مردم شده ام، افزود: حریف‌هایم هم همه خوب بودند اما اگر رکورد خودم را می‌زدم سوم می‌شدم اما نشد.

عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان خاطر نشان کرد: اگر این امکان وجود داشت که ما را به مسابقات بزرگ تری می‌فرستادند، فکر می‌کنم امروز با آمادگی بهتری در این مسابقات حاضر می‌شدم.

وی ادامه داد: حالا هر چه بود تمام شده و ان‌شاءالله بتوانم برای مسابقات بعدی جبران کنم.

صابری با اشاره به پیش رو بودن رقابت های داخل سالن آسیا در تهران هم بیان کرد: بهمن ماه قرار است مسابقات داخل سالن آسیا در تهران برگزار شود که امیدوارم بتوانم در این مسابقات نتیجه این دیدارها را جبران کنم. البته هیچ چیز مدال بازیهای آسیایی نمی‌شود. ان‌شاءلله دوره بعدی بتوانم مدال بگیرم.

کد خبر 5900383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha