۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱

مدیرکل راهداری اردبیل:

محدودیت ترافیکی در محور اردبیل- آستارا اعمال می‌شود

محدودیت ترافیکی در محور اردبیل- آستارا اعمال می‌شود

اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محدودیت ترافیکی همزمان با مبعث پیامبر در محور اردبیل به آستارا اعمال می‌شود.

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تقارن روز مبعث رسول اکرم (ص) با تعطیلات پایان هفته پیش‌بینی می‌شود حجم سفرها و تردد وسایل نقلیه به استان اردبیل افزایش یابد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی برای کلیه کامیون و تریلر به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: تردد از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهرماه در محور یاد شده ممنوع است.

وثوقی ادامه داد: از رانندگان تقاضا داریم علاوه بر رعایت فاصله طولی به ویژه در فصول بارندگی و رعایت سرعت مطمئن از هرگونه سبقت غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها پرهیز کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مردم و مسافران قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 5900555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha