۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲

در نیمه نخست سال جاری؛

۶۰ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

۶۰ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد ۶۰ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی نیمه نخست سال جاری ثبت شد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تردد ۶۰ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۴۱ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی نیمه نخست سال جاری ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: بیش از ۵ میلیون و ۶۱۰ هزار وسیله نقلیه در ۶ ماهه امسال وارد استان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷.۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی همچنین از خروج بیش از ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان و افزایش ۶.۶۵ درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: شیروان- بجنورد و بالعکس با ثبت بیش از ۴ میلیون تردد وسایل نقلیه، پرترددترین محور بوده است.

مشتری گفت: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس را دارای بیشترین تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده است.

وی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در شهریور ماه امسال ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده است، تصریح کرد: بیشترین متوسط تردد روزانه یک ماهه شهریورماه امسال در محور شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و بیشترین تردد در محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس به ثبت رسید.

مشتری با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۱۵ درصد تردد ورودی استان بیشتر از ۲ روز ماندگاری در خراسان شمالی داشته اند، افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه از دیگر استان‌ها شامل خراسان رضوی (۲۶ درصد)، گلستان (۷ درصد) و تهران (۶ درصد) بوده است.

کد خبر 5900754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha