۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان انجام شد؛

برگزاری نخستین جشنواره مسابقات بومی محلی در شهرستان خشکبیجار

برگزاری نخستین جشنواره مسابقات بومی محلی در شهرستان خشکبیجار

رشت- نخستین جشنواره مسابقات بومی و محلی در روستای شهرستان بخش خشکبیجار با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جشنواره مسابقات بومی و محلی امروز دوشنبه در روستای شهرستان از توابع بخش خشکبیجار شهرستان رشت با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مسئولین محلی با محوریت خانه یاریگران این روستا برگزار شد.

در این جشنواره مسابقات و برنامه‌های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری از جمله مسابقات کشتی گیله مردی، استندآپ کمدی و.. برگزار، و سرود و موسیقی محلی نیز توسط هنرمندان استان اجرا شد.

خانه‌های یاریگران نقش چشمگیری در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی دارد

«محمد علی اباذری» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در حاشیه این مراسم ضمن ابراز رضایت و خرسندی از فعالیت‌های خانه یاریگران روستای شهرستان گفت: با توجه به نقش چشمگیر خانه‌های یاریگران روستا در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در مناطق روستایی که از امکانات فرهنگی کمتری برخوردارند، پیگیری‌های لازم جهت توسعه خانه یاریگران روستا در نقاط مختلف استان به عمل آمده تا شاهد فعالیت‌های گسترده‌تر و مؤثر این مراکز باشیم.

وی افزود: خانه‌های یاریگران روستا در استان گیلان با همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و حمایت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکنون در مناطق روستایی دو شهرستان رشت و سیاهکل افتتاح شده است.

کد خبر 5900945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha