۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان اعلام کرد؛

امحاء بیش از ۷۰ تن انواع کالای مضر سلامت و قاچاق در هرمزگان

امحاء بیش از ۷۰  تن انواع کالای مضر سلامت و قاچاق در هرمزگان

بندرعباس - رئیس پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان از امحاء بالغ بر ۷۰ تن انواع کالاهای دخانی ، آرایشی و خوراکی مضر سلامت به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خلیلی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم امحاء انواع کالای قاچاق که در حاشیه شهرستان بندرعباس صورت پذیرفت، در جمع خبرنگاران بیان داشت: عملیات امحاء کالای قاچاق همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز با همکاری سازمان های متولی و پس از سیر مراحل قانونی و اخذ نظریه کارشناسان مبنی بر عدم استفاده انسانی و عدم قابلیت مصرف چنین کالاهایی و با هدف حمایت از تولید داخلی به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این رابطه با تلاش و پیگیری های مجدانه پلیس هرمزگان در حوزه انتظامی و دریابانی، ۷۰ تُن انواع کالای خارجی قاچاق مکشوفه که بیشتر شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پودر و داروهای بدنسازی، نوشابه های انرژی زا، مشروبات الکلی و... بودند همزمان با ۲۵ استان دیگر به آتش کشیده شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل ۵۴ فقره پرونده در این زمینه، ارزش ریالی کالاهای امحاء شده را ۶۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 5901104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha