۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱

معاون دادستانی اردبیل:

دستگاه قضائی به جد پیگیر اصلاح وضعیت رودخانه «بالیخلی‌چای» است

دستگاه قضائی به جد پیگیر اصلاح وضعیت رودخانه «بالیخلی‌چای» است

اردبیل-معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی به جد پیگیر اصلاح وضعیت فعلی رودخانه« بالیخلی‌چای» و رفع دغدغه‌های موجود است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر مرادی ظهر دوشنبه در بازدید جمعی از مسئولین قضائی و اجرایی استان اردبیل از رودخانه «بالیخلی چای» با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت این رودخانه مطالبه به حق مردم است، اظهار کرد: دستگاه قضائی و دادستانی استان اردبیل به عنوان مدعی‌العموم به شکل ویژه پیگیر اصلاح وضعیت فعلی این رودخانه است.

وی بیان کرد: رسیدگی به وضعیت فعلی رودخانه «بالیخلی چای» در دستور کار قرار دارد که لازم است در این رابطه تمامی مسئولین متولی جزئیات طرح در دست اقدام این رودخانه را از طریق رسانه‌ها در جامعه انعکاس دهند چرا که این امر موجب اجرای هرچه بهتر و رفع نواقص طرح خواهد شد.

معاون داستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل با بیان اینکه از ماه‌های قبل پیش‌بینی‌های هواشناسی در حوزه ترسالی در بهش غربی آسیا و نقاط مختلف کشورمان از جمله استان اردبیل انجام شده است، ادامه داد: در طی سه سال اخیر کشورمان دچار خشکسالی شده و حق آبه رودخانه «بالیخلی‌چای» هم تحت تأثیر این موضوع بوده است.

مرادی خاطرنشان کرد: این موضوع از قبل پیش‌بینی شده بوده که اگر طی سالیان اخیر مسئولین برای مقابله با خشکسالی تدابیری اتخاذ کرده بودند قطعاً وضعیت فعلی این رودخانه متفاوت‌تر بود.

وی در پایان با بیان اینکه شهرداری و آب منطقه‌ای متولیاً اصلی موضوع بالیخی‌چای هستند، افزود: به کلیه دستگاه‌های اجرایی که در روند اصلاح رودخانه فوق دخیل هستند، تاکید می‌شود که مصوبات را به شکل جدی پیگیری و اجرایی کنند.

کد خبر 5901207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha