۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

تجلیل از یک عمر فعالیت حاج «مهدی معانی» پیرغلام حسینی

تجلیل از یک عمر فعالیت حاج «مهدی معانی» پیرغلام حسینی

شیراز- مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: از یک عمر فعالیت دینی آئینی حاج «مهدی معانی»، پیرغلام شاخص و خادم اهل بیت (ع) در همایش بین المللی گیلان تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن قانع در حاشیه آئین بدرقه پیرغلامان امام حسین (ع) اعزامی به همایش بین المللی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از پیرغلام برگزیده استان فارس، حاج مهدی معانی که از بزرگان و پیشکسوتان این عرصه است در بیستمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در گیلان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: منتخبین این همایش ابتدا توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان‌ها به این همایش معرفی شدند و از استان‌های مختلف کشور در این برنامه حضور دارند که پس از ارزیابی نهایی پیرغلام نمونه انتخاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن قانع افزود: ۸ پیرغلام استان فارس اعزامی به این رویداد همه از جمله پیرغلامان و خادمان حسینی و فعالان عرصه فعالیت‌های مذهبی، هیئات، مساجد، روضه‌های خانگی و مدح و ستایش اهل بیت (ع) هستند.

بیستمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور پیرغلامان و خادمان کشور از فردا سه شنبه ۱۱ مهر به مدت سه روز در استان سرسبز گیلان آغاز به کار می‌کند.

کد خبر 5901252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha