۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

رضا ناصری در گفت و گو با مهر:

مراقب باشید فوتسال مثل والیبال نشود/ شمسایی مسیر درستی را می‌رود

مراقب باشید فوتسال مثل والیبال نشود/ شمسایی مسیر درستی را می‌رود

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد که باید از تیم تحت هدایت وحید شمسایی حمایت شود تا فوتسال هم به سرنوشت والیبال گرفتار نشود.

رضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل گفت: زمانی که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی شد تصمیم به تغییر نسل گرفت که انتقادات زیادی هم از او صورت گرفت اما حضور در تورنمنت های مختلف و نتایجی که به دست آمد نشان داد وحید مسیر درستی را انتخاب کرده است.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: شمسایی در تصمیمی درست از بازیکنان باتجربه در کنار جوان ها استفاده کرد تا تیم ملی به مرور زمان تغییر نسل دهد.

رضا ناصری ادامه داد: برای این که فوتسال بتواند مسیر درستش را ادامه دهد باید از بازیکنان قدیمی و کارکشته در کمیته فنی و سازمان لیگ استفاده شود چرا که آنها می دانند فوتسال چه می خواهد.

ناصری که سابقه انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان فوتسال آسیا را هم دارد تاکید کرد: حیف است که فوتسال ایران با موقعیتی که در جهان دارد دچار افت شود. نباید بگذارند فوتسال هم به سرنوشت فوتسال گرفتار شود. حیف است این تیم مورد حمایت قرار نگیرد. قطعا اگر ضعف هایی که وجود دارد برطرف شود فوتسال ایران سالها می تواند در سطح اول فوتبال دنیا حرف برای گفتن داشته باشد.

کد خبر 5901254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha