۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان مطرح کرد؛

مطالبه مستمر بسیج دانشجویی صنعتی همدان برای حل مشکلات دانشجویان

مطالبه مستمر بسیج دانشجویی صنعتی همدان برای حل مشکلات دانشجویان

همدان-مسئول بسیج دانشجویی صنعتی همدان گفت:بسیج دانشجویی بحث مالکیت خوابگاه را پیگیری می کند و برای حل مشکلات دانشجویان به صورت مستمر و مطالبه گرانه اقدام خواهد کرد.

امیر حسین قطبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه سال‌های گذشته استانداری قول‌هایی نسبت به مالکیت خوابگاه دانشگاه صنعتی در کنار بلوک‌های پشت دانشگاه داده بود که در اختیار دانشگاه قرار دهد تا دانشگاه بتواند با مالک شدن خوابگاه بسیاری از مشکلاتی که نسبت به نبود خوابگاه را دارد رفع کند.

وی یادآور شد: اما پس از مدتی که از این پیشنهاد نگذشته بود متأسفانه این مالکیت از دانشگاه صنعتی گرفته شد و می‌توان دلیل این موضوع را مشکلاتی دانست که با ستاد اجرایی فرمان امام و مسکن شهر سازی پیدا شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی در ادامه افزود: دانشگاه در سال جاری مجبور شد که با ایجاد ظرفیت خوابگاه‌های خودگردان مشکلات نبود خوابگاه را حل کند.

قطبی بابیان اینکه تا وقتی که دانشگاه مالک خوابگاه نشود نمی‌تواند نظارت کامل و دقیقی بر خوابگاه داشته باشد، خاطرنشان کرد: نبود این نظارت باعث مشکلات متعدد در بین دانشجویان شده است و حتی نگرانی‌هایی برای خانواده‌های دانشجویان ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: خوابگاه‌های خودگردان با توجه به هزینه‌های بالایی که از دانشجویان دریافت می‌کنند سبب می‌شود که دغدغه درس خواندن را از دانشجویان بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان متذکر شد: گذشته از هزینه خوابگاه‌های خودگردان مشکلات متعدد برای دانشجویان، خانواده‌ها و دانشگاه درست خواهد کرد.

وی گفت: بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را خواهد کرد که در مرحله اول بحث مالکیت خوابگاه را پیگیری کند و برای حل مشکلات دانشجویان به صورت مستمر و مطالبه گرانه اقدام خواهد کرد و سعی بر آن داریم با همین ظرفیت خوابگاه‌های خودگردان برنامه‌های فرهنگی، مشاوره‌ای و همچنین تفریحی برای دانشجویان برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 5901356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha