۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

۱۳ زندانی در ایلام مورد عفو قرار گرفتند

۱۳ زندانی در ایلام مورد عفو قرار گرفتند

ایلام-رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص)، ۱۳ زندانی در ایلام مورد عفو قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عمران علی محمدی از عفو و تخفیف مجازات ۱۳ نفر از محکومان دادگاه دعمومی و انقلاب استان از سوی مقام معظم رهبری اسلامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین ولادت امام جعفر صادق خبر داد.

وی اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام ما محکومانی در استان داشتیم که در کمسیون عفو و بخشودگی استان مورد کارشناسی قرار گرفتند و در محضر ریاست قوه قضائیه پیشنهاد داده شدند و در اجرای بند یازده اصل ۱۱۰ قانون اساسی رئیس قوه قضائیه این پیشنهاد را محضر مقام معظم رهبری تقدیم کردند و مقام رهبری با عفو و تخفیف این ۱۳ نفر که از محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان ایلام بودند، موافقت کردند.

این مسئول ادامه داد: همچنین ما در طول سال در مناسبت‌های مختلف محکومانی را در کمسیون عفو و بخشودگی استان ایلام مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و در هر مناسبت تعدادی را پیشنهاد داده تا در صورت برخورداری از شرایط لازم مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گیرند.

کد خبر 5901678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha