برگزاری جلسه میان نتانیاهو و بن گویر

برگزاری جلسه میان نتانیاهو و بن گویر

اختلافات شدید میان نخست‌وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، این ۲ مقام صهیونیستی را به برگزاری نشست برای بررسی اختلاف نظرها واداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، رسانه‌های عبری از برگزاری نشست میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم در پی اختلاف نظرهای موجود میان این ۲ مقام صهیونیست خبر دادند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت ضمن انتشار خبر برگزاری نشست ۲ نفره نتانیاهو و بن گویر در یکی از هتل‌های واقع در منطقه قیساریه در نزدیکی محل اقامت نتانیاهو اعلام کرد که این نشست به دعوت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، افراد بلندپایه حزب صهیونیستی لیکود بن گویر را به حضور در این نشست مجاب کرده‌اند و به وی گفته‌اند که بدون حضور او، نتانیاهو کابینه‌ای نخواهد داشت.

این دیدار چندساعت به طول انجامیده و با هدف پایان بحران میان نتانیاهو و بن گویر انجام شده است، به ویژه آنکه بن گویر بارها خواستار سخت‌گیری بیشتر علیه اسرای فلسطینی شده و نتانیاهو نیز چندین مرتبه وی را به نشست‌های امنیتی راه نداده است.

مقامات کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی اخیراً، انتقاداتی را نسبت به بن گویر مطرح کرده‌اند. آنها بن گویر را به تلاش برای تحمیل مواضع خود به این ائتلاف متهم نموده و او را باری بر دوش کابینه رژیم صهیونیستی دانسته‌اند.

در مورد اینکه آیا نشست نتانیاهو و بن گویر نتیجه‌ای را در بر داشته و به توافق‌هایی پیرامون مسائل اختلافی در رابطه با موضوعات امنیتی و فلسطینیان انجامیده یا خیر، اطلاعاتی مخابره نشده است.

کد خبر 5901696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha