۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۶:۲۶

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

عملکرد کشتی فرنگی ایران در چهار وزن اول/ دو فینالیست و یک حذف شده

عملکرد کشتی فرنگی ایران در چهار وزن اول/ دو فینالیست و یک حذف شده

رقابت های کشتی بازی های آسیایی برای ایران با صعود دو ملی پوش ایران به فینال، حضور یک کشتی گیر در رده بندی و حذف یک گوش شکسته همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات صبح امروز به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در حالی که ۷ امتیاز از حریف خود پیش بود با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. سهرابی در این دیدار به مصاف برنده لی لی از چین و نماینده تایلند می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در در اول با نتیجه ۹ بر ۳ کیم هیون وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ریو لیو از چین گذشت و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در این دیدار با آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان پیکار می کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر ۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در درو بعد با نتیجه ۷ بر ۱ عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ سونیل کومار از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار با جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان مبارزه می کند.

بدین ترتیب عصر امروز از ساعت ١٧ به وقت هانگژو، دیدارهای رده بندی و فینال برگزار خواهد شد که ایران شانس کسب دو مدال طلا در اوزان ٧٧ و ٨٧ کیلوگرم و شانس یک مدال برنز در وزن ۶۷ کیلوگرم خواهد داشت.

کد خبر 5902145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha