۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۸

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مشکل تأمین مالی طرح توسعه نساجی حجاب مرتفع شد

مشکل تأمین مالی طرح توسعه نساجی حجاب مرتفع شد

شهرکرد_معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل تأمین مالی طرح توسعه نساجی حجاب مرتفع شد، اما برای اجرای طرح‌های توسعه واحدهای تولیدی با مشکل تأمین مالی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در دیدار با محسن گرجی، مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در این استان پتانسیل‌های خوبی برای تولید نخ وجود دارد، اظهار کرد: تنها واحد تخصصی تولید پارچه چادر مشکی در کشور در این استان مستقر است، چند واحد تولیدی قوی در حوزه پارچه و موکت در این استان وجود دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین سند راهبردی آمایش استان، گفت: صنایع سبز جز مزیت‌های این استان در این سند قید شده است و صنایع نساجی نیز جز صنایع سبز در کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اشتغال خوبی در حوزه نساجی در چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: واحدهای نساجی عموماً در افت و خیزهای اقتصادی پایدار هستند و عموماً پشتوانه مدیریتی قوی نیز دارند.

منزوی با تاکید بر اینکه تعدادی از واحدهای نساجی در چهارمحال و بختیاری امتحان خود را پس دادند، عنوان کرد: بنابراین انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرای طرح‌های توسعه این واحدها همکاری لازم را داشته باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مشکل تأمین مالی طرح توسعه نساجی حجاب مرتفع شد، اما برای اجرای طرح‌های توسعه واحدهای تولیدی با مشکل تأمین مالی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک در شهرستان بن در دستور کار قرار دارد، برای تسریع در راه‌اندازی این شهرک نیازمند سرمایه‌گذار قوی هستیم.

کد خبر 5902269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha