۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان:

سمنان صاحب مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان می‌شود

سمنان صاحب مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان می‌شود

سمنان- مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در این راستا استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال وزیری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با کارکنان حوزه معاونت آموزش ابتدایی به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: سمنان صاحب مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان می‌شود.

وی با بیان اینکه در راه اندازی مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان (مرام) از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استفاده می‌شود، افزود: ایده‌های جدید و خلاقانه معلمان در تدریس در جریان این طرح احصا و اتخاذ می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این مرکز تلاش دارد تا ارتقای آموزش را محقق سازد، گفت: اجرای طرح‌های دوری از انحصار کلاس درس، از جمله دورنماهای ما در این طرح است.

وزیری بیان کرد: صرفاً با برگزاری مراسم‌های سخنرانی و دوره‌های ضمن خدمت معلمان متحول نمی‌شوند و باید از کارهای کوچک شروع کنیم تا کم کم به مدارس دیگر تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه بر اساس مقالاتِ تحقیقاتی در کشورهای توسعه یافته ۶۱ مهارت در دوره ابتدایی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود گفت: دوره ابتدایی دوره چیدمان اولویت‌ها و آئینه آینده جامعه است.

کد خبر 5902924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha