۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

مرحله تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات آغاز شد

مرحله تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات آغاز شد

اردبیل-معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هیئت‌های اجرایی اصلی و فرعی انتخابات در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تعیین می‌شود.

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز مرحله تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات خبر داد و اظهار کرد: با ورود فرمانداری‌ها به موضوع تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات از امروز انتخابات وارد مرحله جدیدی می‌شود.

وی افزود: این مرحله به مدت یک هفته طول می‌کشد و هیئت های اجرایی اصلی و فرعی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تعیین می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به استقبال ۸۹۰ نفر از داوطلبان در ۵ حوزه انتخابیه استان گفت: پس از مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مردادماه و طبق قانون فرمانداران شهرستان‌ها اقدام به تعیین هیئت‌های اجرایی می‌کنند.

قاسمیان ادامه داد: این مرحله دو هفته قبل از ثبت نام نهایی از ۲۷ مهرماه با همکاری هیئت‌های نظارت از بین معتمدین مورد تأیید هیئت‌های نظارت آغاز می‌شود.

وی افزود: انتخاب هیئت اجرایی با حضور نمایندگان ثبت احوال و دادگستری، به ریاست فرمانداران و بخشداران تشکیل می‌شوند و مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: حضور معتمدین مردمی در هیئت‌های اجرایی نشان دهنده این است که انتخابات در کشور ما یک امر کاملاً مردمی است و مردم، چه از لحاظ برگزاری انتخابات و چه از لحاظ حضور در پای صندوق‌های رأی، دارای نقش اساسی هستند.

کد خبر 5903542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha