۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

سرمربی ذوب آهن:

تحلیل‌هایی که از تیم ملی امید می‌شود درست نیست

تحلیل‌هایی که از تیم ملی امید می‌شود درست نیست

قزوین- سرمربی ذوب آهن گفت: باید بگویم که تنها نکته مثبت این بازی برای من پیروزی در برابر تیم خوب شمس آذر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه و در جمع اصحاب رسانه قزوین در رابطه با پیروزی ذوب آهن در برابر شمس آذر اظهار کرد: وزش باد روی کیفیت بازی تأثیر گذار بود.

وی با بیان اینکه وزش باد باعث شد تا در نیمه نخست به سراغ سبکی از بازی برویم که اصلاً مورد پذیرش من نیست، افزود: در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و همین باعث شد شمس آذر ۵ دقیقه ابتدایی فشار زیادی را به تیم وارد کند اما ما بعد از آن توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: وزش باد در نیمه دوم و یک بازیکن اخراجی باعث شد تا شرایط برای فشار شمس آذر مساعد شود اما در نهایت باید بگویم که تنها نکته مثبت این بازی برای من پیروزی در برابر تیم خوب شمس آذر بود.

وی با بیان اینکه شخصیت خوبی برای این تیم ایجاد شده و در ۴ بازی بیرون از خانه توانسته‌ایم ۱۰ امتیاز بگیریم، عنوان کرد: ذوب آهن تیم خوبی است که امروز در برابر حریفان خود حرف برای گفتن دارد.

ربیعی با بیان اینکه صحنه گل شمس آذر را ندیده‌ام، بیان کرد: معتقدم اخراج بازیکن ذوب آهن نیز اشتباه و نتیجه فشار نیمکت شمس آذر به داور چهارم بود.

وی با بیان اینکه داور در وقت اضافه اجحافی نکرده و بیش از ۹ دقیقه وقت اضافه گرفته است، ادامه داد: معتقدم داور همه جوره به شمس‌آذر کمک کرد تا گل از دست رفته این تیم جبران شود.

سرمربی ذوب آهن همچنین با اشاره به نتایج تیم ملی امید با بیان اینکه تحلیل‌هایی که از تیم ملی امید می‌شود درست نیست، یادآور شد: ضمن اینکه باید همه جوانب را در نظر گرفت تا قضاوت صحیحی داشته باشیم باید به این نکته نیز توجه کنیم که تیم ما در برابر هنک کنگ نیز بدشانس بود و اگر یکی از موقعیت‌های پرشمار تیم گل می‌شد طبیعتاً شرایط متفاوت بود.

کد خبر 5903762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha