۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

امام جمعه بسطام:

صیانت از دستاوردهای نظام مهم‌ترین کار ویژه فراجا بوده است

صیانت از دستاوردهای نظام مهم‌ترین کار ویژه فراجا بوده است

شاهرود- امام جمعه بسطام با بیان اینکه صیانت از دستاوردهای نظام از کارویژه‌های فراجا بوده است، گفت: نیروی انتظامی برای امنیت پایدار، سربلندی، ایجاد نظم تلاش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تبریک ایام میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) به بررسی سیره و رفتار پیامبر اکرم (ص) پرداخت و بیان داشت: امروز نیازمند اتحاد هستیم.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل زحمتکش فراجا، این هفته را فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر استان سمنان و کشورمان دانست.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه نیروی انتظامی برای امنیت پایدار، سربلندی، ایجاد نظم تلاش دارد، تاکید کرد: صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مثابه کار ویژه فراجا قابل تقدیر است.

رضوی نسب بیان کرد: نیروی انتظامی با ایثار، فداکاری، رشادت و مجاهدت، خالصانه و مجاهد گونه در راستای امنیت و نظم در جامعه تلاشی قابل تقدیر دارد.

وی خطاب به فرماندهان و پرسنل انتظامی بیان کرد: از شما می‌خواهیم با توجه به گستردگی بخش بسطام، جمعیت شناور و ظرفیت بالای گردشگری این منطقه و در نتیجه بالا رفتن میزان جرم تعداد پرسنل نیروی انتظامی را افزایش دهید.

امام جمعه بسطام در ادامه با اشاره به سنت حسنه وقف و افزایش بی نظیر موقافات در سال‌های اخیر از کسانی که تمایل برای وقت دارند دعوت کرد تا در این سنت حسنه به نیات روز نیز توجه داشته باشند.

رضوی نسب با بیان اینکه باید برای وقف مشاوره گرفت، ابراز کرد: نیاز داریم که وقف در امور فرهنگی، درمانی، آموزشی نیز توسعه یابد.

وی از مدیران محلی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای این شهر درخواست تعامل بیشتری کرد و بیان داشت: بسطام دارای ظرفیت‌های عظیم اقتصادی است که در بستر همراهی و تعامل شکوفا می‌شود.

کد خبر 5904151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha